#ChooseBeautiful: Πώς η Dove ακόμα χάνει την ουσία

Μια απάντηση στην εκστρατεία #ChooseBeautiful της Dove:

Εμμένουμε στην άποψη πως ακόμη κι αν διευρύνουμε το πεδίο μέσα στο οποίο οι γυναίκες θεωρούνται «όμορφες» αυτό εξακολουθεί να ενισχύει την ιδέα πως οι γυναίκες πρέπει να είναι «όμορφες» ώστε να αξίζουν, και με τη σειρά της αυτή η σκέψη υποβαθμίζει τη σημασία άλλων χαρακτηριστικών μιας γυναίκας που θα την έκαναν πιο ολοκληρωμένη. Επομένως, ενώ είναι σίγουρα προβληματικό το γεγονός πως οι γυναίκες που εκπίπτουν από την, σύμφωνα με την κοινωνία, ιδέα περί «ομορφιάς» δεν απολαμβάνουν τα προνόμια που θα έφερνε η απόφαση να την ασπαστούν, το συγκεκριμένο θέμα παραμένει ένα πρόβλημα που εμπίπτει σε ένα μεγαλύτε
ρο: το να είσαι «όμορφη» διαφημίζεται ακόμα ως το απαραίτητο χαρακτηριστικό μιας γυναίκας, κάτι που όλες πρέπει να ακολουθούν. Το να νιώθεις «όμορφη» (ειδικά σε μια εκστρατεία που στοχεύει στην ενδυνάμωση των γυναικών) συνεχίζει να αναφέρεται ως μια σημαντική ικανότητα, το σημείο αναφοράς και ενδιαφέροντος στις ζωές των γυναικών. Θα σκεφτόταν άραγε η εταιρεία να ξεκινήσει μια παράλληλη εκστρατεία για την ενδυνάμωση των αντρών με το #ChooseHandsome;

 

Κάνεις, λοιπόν, αυτό που υποδεικνύει το #ChooseBeautiful. Θα αξίζεις, δηλαδή, κάτι λιγότερο αν δεν το κάνεις; Αν η απάντησή σου είναι «ναι», αυτό σημαίνει ότι δε θα έπρεπε να αναγκάζουμε κάθε γυναίκα να κάνει ό,τι λέει το #ChooseBeautiful, αλλά, αντίθετα, να αλλάξουμε την κοινωνία, που κάνει μόνο τις «όμορφες» γυναίκες να νιώθουν αξιόλογες. Γιατί απλά να μην προσπεράσουμε το κομμάτι της «όμορφης» γυναίκας και να πάμε κατευθείαν στο κομμάτι της «αξιόλογης»;

Dove, εκτιμούμε την προσπάθεια αλλά θα προτιμούσαμε να πρότεινες στις γυναίκες το #ChooseWorthy.

by SAMANIA

2015